Wednesday, August 10, 2011

Burung marah Bra kini boleh didapati

How it look like when translated to malay:

Penjual Etsy, SceeneShoes, kini menjual Marah Burung coli!

Coli ini ciri-ciri burung dan babi merah hijau dari permainan kegemaran semua orang, Burung Marah! Tangan dicat menggunakan cat akrilik dengan medium tekstil. Ia adalah kekal dan boleh dibasuh, dan ia akan datang dengan arahan penjagaan.

Coli tersebut boleh didapati dalam saiz 34A-38DD.

Saya akan mengakui, saya terdorong untuk memilih satu sehingga ini! Coli ini retak saya dan ia akan membawa saya banyak gelak mengetahui bahawa saya sukan beberapa Burung Marah di bawah baju saya. Saya berminat dalam bikini Burung Marah juga!

Mana-mana wanita yang merancang untuk memilih satu? Bagaimana pula dengan lelaki - sesiapa sahaja keinginan untuk memilih satu untuk wanita anda?

Sent to you by salahudin via Google Reader:



Etsy seller, SceeneShoes, is now selling Angry Birds bras!
This bra features the red bird and green pig from everyone's favorite game, Angry Birds! Hand painted using acrylic paint with a textile medium. It is permanent and washable, and it will come with care instructions.
The bra is available in sizes 34A- 38DD.
I'll admit, I'm tempted to pick one of these up! This bra cracks me up and it would bring me lots of giggles knowing that I'm sporting some Angry Birds under my shirt. I'd be interested in an Angry Birds bikini as well!
Any ladies planning to pick one up? How about the men – anyone desire to pick one up for your lady?


    No comments: